W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Ogłoszenia > Aktualne > Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy multimediów

Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy multimediów

OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
NA ZAKUP POMOCY MULTIMEDIALNYCH DLA PODRĘCZNEGO KSIĘGOZBIORU WYDZIAŁU INFORMACJI O KRAJACH POCHODZENIA URZĘDU DO SPRAW CUDZOZIEMCÓW
W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU 1/7/2009/EFU
„ROZBUDOWA BIBLIOTEKI WYDZIAŁU INFORMACJI O KRAJACH POCHODZENIA”
WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU NA RZECZ UCHODŹCÓW 
 



Urząd do Spraw Cudzoziemców planuje złożenie zamówienia na zakup pomocy multimedialnych dla podręcznego księgozbioru WIKP w związku z realizacją projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców „Rozbudowa biblioteki Wydziału Informacji o Krajach Pochodzenia” nr 1/7/2009/EFU – Program Roczny 2011, według załączonej listy Lista filmów.xls (74kB) excel .

Termin realizacji zamówienia: do dnia 14 grudnia 2012 r.
Termin przyjmowania ofert upływa: 8 listopada 2012 r.

W ofercie należy podać cenę jednostkową każdej pozycji wydawniczej oraz wartość całego zamówienia brutto PLN.

Kryterium wyboru oferty: cena brutto za realizację zamówienia wyrażona w złotych polskich. Cena ostateczna musi zawierać wszystkie podatki, opłaty i proponowane rabaty oraz wszelkie inne koszty niezbędne dla kompleksowej realizacji zamówienia. Ostateczna kwota musi również zawierać koszty transportu do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w Warszawie przy ul. Taborowej 33.
 
Oferty na realizację przedmiotowego zamówienia należy przesyłać na adres: bdg@uric.gov.pl
lub na adres pocztowy:
Urząd do Spraw Cudzoziemców
ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa. 

O ważności oferty decyduje data jej wpływu do Urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Z wybranym w wyniku niniejszego konkursu wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia płatne będzie w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Urząd do Spraw Cudzoziemców faktury, w drodze przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Urząd nie ma możliwości wpłacania zaliczek.

Urząd zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wybranym wykonawcą,
w przypadku, gdy:
1. nie zostaną mu przyznane środki pochodzące z rezerwy celowej budżetu państwa, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia;
2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 
 
Urząd zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z wybranym Wykonawcą, w przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie zostanie dostarczony w terminie.
 
 
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami:
Paweł Domański tel. 22 60 175 31
Joanna Kowalska tel. 22 60 154 13
 
 




Wytworzył: Justyna Czyżewska (2 listopada 2012)
Opublikował: Justyna Czyżewska (2 listopada 2012, 12:29:55)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1913

wersja do zapisu wersja do druku