W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Kontakt > Elektroniczna Skrzynka Podawcza (EPUAP) > ESP

ESP

Z dniem 1. sierpnia 2011 roku
 funkcjonuje
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
(aby skorzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej kliknij na powyższy link i wypełnij formularz)

UWAGA:
W celu złożenia wniosku do Urzędu Do Spraw Cudzoziemców konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.

Dokumenty w postaci elektronicznej można dostarczyć do UdSC poprzez:
1.     Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego za pomocą profilu zaufanego dokumentu na stronie ePUAP;
2.     Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres wydzial.kontroli@udsc.gov.pl  lub kierownictwo@udsc.gov.pl.  Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.
3.     Dostarczenie dokumentów w poniedziałek w godzinach 9:15 – 17:15 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 8:15 – 16:15 do Kancelarii Ogólnej, mieszczącej się na parterze budynku przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie, na następujących nośnikach danych:
·       dyskietka 1,44 MB
·       pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
·       płyta CD-RW, DVD-RW

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu do Spraw Cudzoziemców:
1.     Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2.     Akceptowalne formaty załączników to:
·        DOC, RTF
·        ODS, ODT
·        XLS
·        CSV
·        TXT
·        GIF, TIF, BMP, JPG
·        PDF
·        ZIP
3.      Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4.      Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe (np. wirusy) zostaną automatycznie odrzucone i nie będę rozpatrywane.




Wytworzył: Piotr Tomaszewski (2 sierpnia 2011)
Opublikował: Piotr Walczak (3 sierpnia 2011, 15:57:33)

Ostatnia zmiana: Piotr Walczak (4 sierpnia 2011, 14:12:40)
Zmieniono: adjustacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 7809

wersja do zapisu wersja do druku