W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Ogłoszenia > Aktualne > OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PIELUCH DLA NIEMOWLĄT

OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PIELUCH DLA NIEMOWLĄT


OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PIELUCH DLA NIEMOWLĄT W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU 2/11/2011/EFU WSPARCIE MATERIALNE DLA CUDZOZIEMCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O NADANIE STATUSU UCHODŹCY. ZAKUP WYPRAWEK SZKOLNYCH, SPORTOWYCH ORAZ DLA NIEMOWLĄT WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU NA RZECZ UCHODŹCÓW,
PROGRAM ROCZNY 2011




Urząd do Spraw Cudzoziemców planuje złożenie zamówienia na dostawę pieluch jednorazowych dla niemowląt w związku z realizacją projektu nr 2/11/2011/EFU „Wsparcie materialne dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy. Zakup wyprawek szkolnych, sportowych oraz dla niemowląt” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców.
 
Wymagania dotyczące pieluch:
1)     pieluchy jednorazowe dla niemowląt 2-5 kg - 43 632 sztuki (po 72 sztuki w opakowaniu).
 
W ofercie należy podać: cenę jednostkową brutto wyrażoną w złotych polskich oraz całkowitą wartość zamówienia brutto w złotych polskich. Cena oferty musi zawierać koszt transportu do ośrodka dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej Dębaku; 05-805 Otrębusy oraz wszystkie podatki, opłaty, proponowane rabaty i inne koszty niezbędne dla kompleksowej realizacji zamówienia.
Oferty na realizację przedmiotowego zamówienia należy przesyłać na adres e-mail: bdg@udsc.gov.pl lub na adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa.
O ważności oferty decyduje data jej wpływu do Urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
 
Kryterium wyboru oferty:
  1. Cena za realizację zamówienia wg wyżej podanych kryteriów, wyrażona w złotych polskich. Cena ostateczna powinna zawierać wszystkie podatki, opłaty i proponowane rabaty i inne koszty niezbędne dla kompleksowej realizacji zamówienia oraz koszt transportu do ośrodka dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej Dębaku; 05-805 Otrębusy.
Termin realizacji zamówienia: do 14 czerwca 2013 r. 
Termin przyjmowania ofert upływa: 15 maja 2013 r.
Decyduje data wpływu ofert do Urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Z wybranym w wyniku niniejszego konkursu wykonawcą zostanie zawarta umowa. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia płatne będzie w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu ilościowego i jakościowego przez obie strony oraz faktury/rachunku w drodze przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Urząd nie ma możliwości wpłacania zaliczek.
Zakup powyższych produktów będzie dokonywany w ramach współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców Program Roczny 2011. W związku z powyższym, Urząd zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wybranym wykonawcą, w przypadku, gdy:
1. Nie zostaną mu przyznane środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia;
2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Osoby wyznaczone do kontaktu z Wykonawcami:
Tomasz Dzięcioł (t.dzieciol@uric.gov.pl) lub Magda Rychter (m.rychter@uric.gov.pl) 
tel. 22 60 174 55





Wytworzył: Alicja Goszkowska (9 maja 2013)
Opublikował: Alicja Goszkowska (9 maja 2013, 11:20:08)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1482

wersja do zapisu wersja do druku