W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Ogłoszenia > Aktualne > zapytanie ofertowe na dostawę wyprawek niemowlęcych

zapytanie ofertowe na dostawę wyprawek niemowlęcych

OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ WYPRAWEK NIEMOWLĘCYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU NR 4/14/EFU WSPARCIE MATERIALNE DLA CUDZOZIEMCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O NADANIE STATUSU UCHODŹCY. ZAKUP WYPRAWEK SZKOLNYCH ORAZ DLA NIEMOWLĄT FINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU NA RZECZ UCHODŹCÓW PROGRAM ROCZNY 2013 ORAZ Z BUDŻETU PAŃSTWA.
 

 

Urząd do Spraw Cudzoziemców planuje złożenie zamówienia na dostawę 150 wyprawek niemowlęcych oraz 150 toreb w związku z realizacją projektu nr 4/14/EFU„Wsparcie materialne dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy. Zakup wyprawek szkolnych oraz dla niemowląt” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców Program Roczny 2013 oraz z budżetu państwa.

Wyprawki niemowlęce
Ilość: 150 szt.
Każda wyprawka niemowlęca musi składać się z następujących elementów:
• krem przeciw odparzeniom dla niemowląt i dzieci – o minimalnej pojemności 100 ml,
• szampon i żel do mycia dla niemowląt i dzieci 2w1 – o minimalnej pojemności 500 ml,
• oliwka pielęgnacyjna dla dzieci i niemowląt  - o minimalnej pojemności 300 ml,
• chusteczki higieniczne nawilżane do pielęgnacji niemowląt (72 szt. w opakowaniu) – 1 opakowanie,
• butelka do mleka antykolkowa o pojemności 260 ml w komplecie ze smoczkiem 0+, nakrętką i przykrywką – 1 sztuka,
• butelka do płynów antykolkowa o pojemności 120-125 ml w komplecie ze smoczkiem 0+, nakrętką i przykrywką – 1 sztuka,
• smoczek uspakajający anatomiczny z uchwytem i osłonką zabezpieczającą przed zabrudzeniem 6m+ - 1 sztuka,
• gruszka gumowa do czyszczenia noska – 1 sztuka,
• pieluchy jednorazowe dla dzieci, rozmiar 2-5 kg – co najmniej 86 sztuk,
• pieluchy jednorazowe dla dzieci, rozmiar 3-6 kg – co najmniej 216 sztuk,
• kocyk bawełniany lub polarowy o wymiarach 70-80x80-110 cm  -1 szuka,
• okrycie kąpielowe z kapturem o wymiarach 70-80x80-110 cm 100% bawełna -1 sztuka,
• 1 komplet ubranek, rozmiar 56 cm, 100% bawełna, dopuszczalne kolory: biały, żółty, zielony, kremowy, niebieski, w skład którego wchodzi:
- pajacyk - zapinany przez całą długość oraz w kroku – 1 sztuka,
  - czapeczka niemowlęca, nasuwana  -1 sztuka,
  - śpiochy rozpinane w kroku– 1 sztuka,
  - rękawiczki chroniące przed zadrapaniami tzw. niedrapki – 1 para,
  - kaftanik  zapinany przez całą długość na napy. – 1 sztuka,
  -  śliniak zapinany na rzep – 1 sztuka.

Torby ze wzmocnionym dnem
Minimalne wymagania:
- ilość: 150 sztuk
- wykonane z bawełny 150 gr
- wymiary: 50 (długość) x 40 (wysokość) x 15 (szerokość/dno) cm   (dopuszczalne odchylenie każdego wymiaru +/-  5cm)
- wzmocnione i długie dwa uchwyty do noszenia na ramię
- wykonana w kolorze: granatowym, jednolita
- nadruk na torbie: flaga UE zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi w Podręczniku dla beneficjenta, s.51 http://www.copemsw.pl/9-efu/25-podreczniki-efu wraz z napisem Europejski Fundusz na rzecz Uchodźców, logo Urzędu (nadruki w kolorze białym),

Wszystkie dostarczone artykuły muszą być pełnowartościowe i fabrycznie nowe.
Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów i norm, dotyczących tego rodzaju artykułów.
Ostateczne kolory artykułów muszą być ustalone z Zamawiającym najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Wykonawca powiadomi Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy transportem na koszt własny. Koszty transportu przedmiotu umowy oraz rozładowania są wliczone w cenę oferty. Wyprawki zostaną dostarczone oraz rozładowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie ośrodka dla Cudzoziemców w Podkowie Leśnej – Dębaku.

W ofercie należy podać: cenę jednostkową brutto w PLN łącznie za jedną wyprawkę i jedną torbę oraz całkowitą wartość zamówienia brutto w PLN.
Oferty na realizację przedmiotowego zamówienia należy przesyłać na adres poczty elektronicznej: fundusze@udsc.gov.pl.

Termin przyjmowania ofert upływa: 16.10.2014 r.
Decyduje data wpływu ofert do Urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kryterium wyboru oferty:
1. Cena za realizację zamówienia wg wyżej podanych kryteriów, wyrażona w złotych polskich. Cena ostateczna powinna zawierać wszystkie podatki, opłaty i proponowane rabaty.
Termin realizacji zamówienia: do 15.12.2014 r. 

Z wybranym w wyniku niniejszego zapytania ofertowego wykonawcą zostanie zawarta umowa. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia płatne będzie w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Urząd do Spraw Cudzoziemców faktury, w drodze przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Urząd nie ma możliwości wpłacania zaliczek.
Zakup powyższych produktów będzie dokonywany w ramach współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców Program Roczny 2013. W związku
z powyższym Urząd zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wybranym wykonawcą, w przypadku, gdy:
1. Nie zostaną mu przyznane środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia;
2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Osoby wyznaczone do kontaktu z Wykonawcami:
Ewelina Pietruczuk tel. 22 60 154 13




Wytworzył: Alicja Goszkowska (8 października 2014)
Opublikował: Alicja Goszkowska (8 października 2014, 14:00:33)

Ostatnia zmiana: Alicja Goszkowska (8 października 2014, 14:53:50)
Zmieniono: zmiana formatowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 275

wersja do zapisu wersja do druku