W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Ogłoszenia > Aktualne > Zapytanie ofertowe na dostawę toreb na zakupy

Zapytanie ofertowe na dostawę toreb na zakupy

OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ TOREB NA ZAKUPY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU NR 2/11/2011/EFU
„WSPARCIE MATERIALNE DLA CUDZOZIEMCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O NADANIE STATUSU UCHODŹCY. ZAKUP WYPRAWEK SZKOLNYCH, SPORTOWYCH ORAZ DLA NIEMOWLĄT”,
WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU NA RZECZ UCHODŹCÓW – PROGRAM ROCZNY 2011


Urząd do Spraw Cudzoziemców planuje złożenie zamówienia na dostawę 200 toreb na zakupy w związku z realizacją projektu nr 2/11/2011/EFU „Wsparcie materialne dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy. Zakup wyprawek szkolnych, sportowych oraz dla niemowląt”.
 
Minimalne wymagania dotyczące torby:
  • 200 szt.
  • wykonane z bawełny 150 gr
  • wymiary około 50 x 40 x 15 cm  
  • wzmocnione i długie dwa uchwyty do noszenia na ramię
  •  wykonana w kolorach: granatowy - 200 sztuk
  • nadruk na torbie: flaga UE wraz z napisem Europejski Fundusz na rzecz Uchodźców, logo Urzędu,
Wymogi dotyczące nadruków:
  • Flaga Unii Europejskiej musi być przygotowana zgodnie z załącznikiem 10 do decyzji implementacyjnej EFU:  http://www.wwpe.gov.pl/files/EFU/DecyzjaImplEFUIIIPL.pdf
  • Logo Urzędu do Spraw Cudzoziemców:                                                              
     
W związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi logotypu Urzędu, informujemy, iż wymagane jest zachowanie kolorystyki zgodnej z przedstawionym powyżej wzorem. W związku z wprowadzoną zmianą termin składania ofert został wydłużony do dnia 27 listopada br.

W ofercie należy podać:
cenę jednostkową brutto oraz całkowitą wartość zamówienia brutto.
Cena oferty musi zawierać koszt transportu do ośrodka dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku; 05-805 Otrębusy.
Oferty należy składać wraz z przykładową torbą, którą należy:
  1. Przesłać* do siedziby Urzędu do Spraw Cudzoziemców, adresując przesyłkę na:
          Biuro Logistyki i Pomocy Zagranicznej
             Urzędu do Spraw Cudzoziemców
             ul. Koszykowa 16; 00-564 Warszawa
             z dopiskiem: Torby na zakupy; projekt 2/11/2011/EFU.
         
          Po dokonaniu przez Urząd oceny przykładowych toreb, możliwy będzie ich osobisty        
          odbiór w siedzibie Urzędu do Spraw Cudzoziemców lub zostaną one odesłane na koszt
          odbiorcy.
lub

     2. Osobiście zaprezentować materiały wchodzące w skład powyższego zamówienia*- 
         prosimy o kontakt z osobami wyznaczonymi do kontaktu z wykonawcami.

*w przypadku braku możliwości dostarczenia przykładowych toreb, prosimy o przesłanie ich dokładnego opisu wraz ze zdjęciami

Kryterium wyboru oferty:
1. Cena za realizację zamówienia wg wyżej podanych kryteriów, wyrażona w złotych polskich.
    Cena ostateczna powinna zawierać wszystkie podatki, opłaty i proponowane rabaty.
2. Ocena przesłanych lub zaprezentowanych toreb pod kątem zgodności z podanymi wyżej
    kryteriami. W przypadku, gdy dana oferta wygra pod względem kryterium cenowego, a nie
    zostanie przesłana lub zaprezentowana przykładowa torba, Urząd do Spraw Cudzoziemców
    zwróci się z prośbą o uzupełnienie braków w ciągu 1 dnia roboczego. Nieprzesłanie lub
    niezaprezentowanie ich w wyznaczonym terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako
    niespełniającej kryteriów.
 
Termin realizacji zamówienia: 17.12.2012 r.
Termin przyjmowania ofert upływa: 27.11.2012 r.

Decyduje data wpływu ofert do Urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Z wybranym w wyniku niniejszego konkursu wykonawcą zostanie zawarta umowa.
Wykonawca wystawi fakturę VAT i dostarczy ją Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia i protokołem odbioru ilościowego i jakościowego.

Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia płatne będzie w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Urząd do Spraw Cudzoziemców faktury VAT, w drodze przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Urząd nie ma możliwości wpłacania zaliczek.

Zakup powyższych produktów będzie dokonywany w ramach współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców Program Roczny 2011. W związku z powyższym Urząd zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wybranym wykonawcą, w przypadku, gdy:
1. Nie zostaną mu przyznane środki pochodzące z rezerwy celowej budżetu państwa, które 
    zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia;
2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć
    na sfinansowanie zamówienia.

Osoby wyznaczone do kontaktu z Wykonawcami:
Tomasz Dzięcioł (t.dzieciol@uric.gov.pl) lub Magda Rychter (m.rychter@uric.gov.pl) 
tel. 22 60 174 55







Wytworzył: Justyna Czyżewska (16 listopada 2012)
Opublikował: Justyna Czyżewska (16 listopada 2012, 11:32:29)

Ostatnia zmiana: Justyna Czyżewska (22 listopada 2012, 09:59:34)
Zmieniono: W związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi logotypu Urzędu, informujemy, iż wymagane jest zachowanie kolorystyki zgodnej z przedstawionym powyżej wzorem. W związku z wprowadzoną zmianą termin składania ofert został wydłużony do dnia 27 listopada br.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1423

wersja do zapisu wersja do druku