W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Ogłoszenia > Aktualne > OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA WYKONANIE MATERIAŁÓW...

OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA WYKONANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH - PROJEKTU 1/7/2009/EFU


OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA WYKONANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU 1/7/2009/EFU
„ROZBUDOWA BIBLIOTEKI WYDZIAŁU INFORMACJI O KRAJACH POCHODZENIA"
WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU NA RZECZ UCHODŹCÓW



Urząd do Spraw Cudzoziemców planuje złożenie zamówienia dotyczącego wykonania materiałów promocyjnych , w tym: wizytówki na biurko, zakładki do książek, wizytowniki na biurko.
Minimalne wymagania dotyczące wizytówek na biurko:
- 500 sztuk
- dwustronnie drukowane w kolorze
- format 12x7 cm
- papier kreda 350 g
- nadruk na wizytówkach: podstawowe informacje o Księgozbiorze oraz projekcie, flaga UE wraz
  z napisem Unia Europejska oraz Europejski Fundusz na rzecz Uchodźców - wg uzgodnionego 
  wcześniej projektu.  
 
Minimalne wymagania dotyczące zakładek do książek:
- 500 sztuk
- dwustronnie drukowane w kolorze
- papier kreda 350 g
- wymiary: 18x5 cm
- nadruk na zakładkach: kolorowe zdjęcia, informacje teleadresowe, informacje o Księgozbiorze, flaga UE wraz z napisem Unia Europejska oraz Europejski Fundusz na rzecz Uchodźców - wg uzgodnionego wcześniej projektu
 
Minimalne wymagania dotyczące wizytowników na biurko:
- 20 szt.
- wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego
- kolor biało-niebieski lub brązowy
- przekładki alfabetyczne od A do Z
- pojemność –  100 kieszonek na 200 wizytówek o wymiarach 72x104 mm
- wymiary około 24,5 x 13,1 x 6,7cm
 
Wymogi dotyczące nadruków:
- flaga Unii Europejskiej musi być przygotowana zgodnie z załącznikiem: Wytyczne dla partnerów projektów realizowanych według nowych zasad implementacyjnych.
 
W ofercie należy podać: cenę jednostkową brutto oraz całkowitą wartość zamówienia brutto.
 
Cena oferty musi zawierać koszt transportu do siedziby Urzędu do Spaw Cudzoziemców przy ul. Taborowej 33 w Warszawie.
 
Termin przyjmowania ofert upływa: 16 maja 2012 r.
 
Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 czerwca 2012 r.
 
Kryterium wyboru oferty: cena za realizację zamówienia wg wyżej podanych kryteriów, wyrażona w złotych polskich. Cena ostateczna powinna zawierać wszystkie podatki, opłaty i proponowane rabaty oraz wszelkie inne koszty niezbędne dla kompleksowej realizacji zamówienia.
 
Oferty prosimy przesyłać na adres: bdg@uric.gov.pl
 
O ważności oferty decyduje data jej wpływu do Urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
 
Z wybranym w wyniku niniejszego konkursu wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia płatne będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Urząd do Spraw Cudzoziemców faktury, w drodze przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Urząd nie ma możliwości wpłacania zaliczek.
 
Urząd zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wybranym wykonawcą, w przypadku, gdy:
1. Nie zostaną mu przyznane środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał 
    przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia;
2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć
    na sfinansowanie zamówienia. 
 
Urząd zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z wybranym Wykonawcą, w przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie zostanie dostarczony w terminie.





Wytworzył: Justyna Czyżewska (10 maja 2012)
Opublikował: Justyna Czyżewska (10 maja 2012, 13:52:07)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2616

wersja do zapisu wersja do druku