W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Ogłoszenia > Aktualne > zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych

zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych

OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU NR 3/14/EFU WIZYTY STUDYJNE III FINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU NA RZECZ UCHODŹCÓW PROGRAM ROCZNY 2013 ORAZ Z BUDŻETU PAŃSTWA.
 

 

 

Sprostowanie
W związku z projektem nadruków na materiałach promocyjnych, Urząd do Spraw Cudzoziemców dopuszcza wykonanie logo i nadruków w kolorach czarnym i białym.

Urząd do Spraw Cudzoziemców planuje złożenie zamówienia na dostawę materiałów promocyjnych, w tym: 140 długopisów, 140 kubków, 140 teczek konferencyjnych oraz 140 pamięci USB w związku z realizacją projektu nr 3/14/EFU „Wizyty studyjne III” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców Program Roczny 2013 oraz z budżetu państwa.

1. Minimalne wymagania dotyczące długopisu:
• korpus, skuwka i przycisk z gładkiej stali nierdzewnej,
• wykończenia platerowane chromem (CT),
• mechanizm przyciskowy,
• końcówka: niebieski atrament / technologia LubrigLide,
• wkład wymienny - długość wkładu 97 mm,
• kolor srebrny,
• wymiary długopisu: długość (wkład wysunięty) 130 mm, długość (wkład schowany) 128 mm, szerokość 10 mm,
• zapakowany pojedynczo w etui usztywniane i nieprzeźroczyste,
• na etui należy nadrukować lub wytłoczyć: flagę Unii Europejskiej, napis Europejski Fundusz na rzecz Uchodźców, logo Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Projekt nadruków do uzgodnienia z Zamawiającym.

2. Minimalne wymagania dotyczące kubka:
• wysokość co najmniej 9 cm,
• średnica u góry od 7 cm do 9 cm,
• średnica u dołu od 5 do 7 cm,
• materiał: ceramika,
• kolor zewnętrzny: czarny,
• kolor wewnętrzny: biały,
• na zewnętrznej stronie kubka należy nadrukować: flagę Unii Europejskiej z napisem Europejski Fundusz na rzecz Uchodźców (nadruk w kolorach biały oraz niebieski), logo Urzędu do Spraw Cudzoziemców (nadruk w kolorach biały oraz pomarańczowy); na wewnętrznej stronie kubka należy nadrukować (nadruk w kolorze czarnym) adres strony internetowej: www.udsc.gov.pl. Projekt nadruków do uzgodnienia z Zamawiającym.


3. Minimalne wymagania dotyczące teczki konferencyjnej:
• wykonana z PU,
• zamykana za zamek błyskawiczny lub klapkę z magnesem,
• wymiary co najmniej 24,5 x 17 x 2,5 cm,
• kolor czarny,
• wewnątrz:
- miejsce na długopis,
- miejsce na notatnik A5,
- miejsce na pamięć USB,
- co najmniej 3 inne kieszenie,
• na teczce należy wytłoczyć: flagę Unii Europejskiej z napisem Europejski Fundusz na rzecz Uchodźców, logo Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Projekt nadruków do uzgodnienia z Zamawiającym.

4. Minimalne wymagania dotyczące pamięci USB:
• wymiary co najmniej 6 cm x 1,5 cm x 1 cm,
• pojemność co najmniej 16 GB,
• kolor czarny,
• materiał obudowy: metal,
• interfejs USB 3.0 oraz zgodność wsteczna ze standardem USB 2.0.,
• obsługiwane systemy operacyjne: Windows® 8, Windows 7 (SP1), Windows Vista® (SP1, SP2), Windows XP (SP3), Mac OS X 10.6.x lub nowszy, Linux 2.6.x lub nowszy,
• na pamięci USB należy umieścić informacje: flagę Unii Europejskiej z napisem Europejski Fundusz na rzecz Uchodźców, logo Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Projekt nadruków do uzgodnienia z Zamawiającym.

Informacje, które koniecznie musi zawierać projekt nadruków:
• flaga Unii Europejskiej musi być przygotowana zgodnie z załącznikiem nr 10 do decyzji implementacyjnej EFU wraz ze wskazaniem na Europejski Fundusz na rzecz Uchodźców: http://www.wwpe.gov.pl/files/EFU/DecyzjaImplEFUIIIPL.pdf
• Logo Urzędu do Spraw Cudzoziemców
 


W ofercie należy podać:
cenę jednostkową każdego elementu netto i brutto w PLN oraz całkowitą wartość zamówienia netto i brutto w PLN.

Oferty na realizację przedmiotowego zamówienia należy przesyłać na adres poczty elektronicznej: fundusze@udsc.gov.pl.

Termin przyjmowania ofert upływa: 20.11.2014 r.
Decyduje data wpływu ofert do Urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wszystkie dostarczone artykuły muszą być pełnowartościowe i fabrycznie nowe.
Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów i norm, dotyczących tego rodzaju artykułów.
Ostateczny projekt nadruków musi być ustalony z Zamawiającym najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Wykonawca powiadomi Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy transportem na koszt własny. Koszty transportu przedmiotu umowy oraz rozładowania są wliczone w cenę oferty. Materiały promocyjne zostaną dostarczone oraz rozładowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie.

Kryterium wyboru oferty:
1. Cena za realizację zamówienia wg wyżej podanych kryteriów, wyrażona w złotych polskich. Cena ostateczna powinna zawierać wszystkie podatki, opłaty i proponowane rabaty.
Termin realizacji zamówienia: 10 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 19.12.2014 r.
Z wybranym w wyniku niniejszego zapytania ofertowego wykonawcą zostanie zawarta umowa. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia płatne będzie w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Urząd do Spraw Cudzoziemców faktury, w drodze przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Urząd nie ma możliwości wpłacania zaliczek.
Zakup powyższych produktów będzie dokonywany w ramach współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców Program Roczny 2013. W związku z powyższym Urząd zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wybranym wykonawcą, w przypadku, gdy:
1. Nie zostaną mu przyznane środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Osoba wyznaczona do kontaktu z Wykonawcami:
Ewelina Pietruczuk tel. 22 60 154 13




Wytworzył: Alicja Goszkowska (14 listopada 2014)
Opublikował: Alicja Goszkowska (14 listopada 2014, 12:15:03)

Ostatnia zmiana: Alicja Goszkowska (17 listopada 2014, 11:08:18)
Zmieniono: dodanie sprostowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 226

wersja do zapisu wersja do druku