W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Struktura organizacyjna > Wydział Archiwum i Ewidencji Cudzoziemców

Wydział Archiwum i Ewidencji Cudzoziemców



Do zakresu działania Wydziału Archiwum i Ewidencji Cudzoziemców należy:
 
1)    zakładanie i prowadzenie archiwów w Urzędzie;
2)    sprawowanie nadzoru nad terminowym przekazywaniem dokumentacji archiwalnej komórek organizacyjnych Urzędu do archiwum;
3)    prowadzenie depozytu dokumentów podróży, zdeponowanych przez cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
4)    udostępnianie danych osobowych z krajowego zbioru rejestrów, ewidencji i wykazu w sprawach cudzoziemców innych rejestrów prowadzonych przez Szefa Urzędu;
5)    udostępnianie danych osobowych cudzoziemców zgromadzonych w dokumentacji wytworzonej lub przetwarzanej w Urzędzie;
6)    utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami służb odpowiedzialnych za przestrzeganie prawa i porządku w Rzeczypospolitej Polskiej w sprawach pozostających we właściwości Urzędu.



Wytworzył: P Walczak (5 lipca 2013)
Opublikował: Piotr Walczak (5 lipca 2013, 09:13:20)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1840

wersja do zapisu wersja do druku