W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Ogłoszenia > Aktualne > zapytanie ofertowe na dostawę wózków dziecięcych

zapytanie ofertowe na dostawę wózków dziecięcych

OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ WÓZKÓW DZIECIĘCYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU NR 4/14/EFU WSPARCIE MATERIALNE DLA CUDZOZIEMCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O NADANIE STATUSU UCHODŹCY. ZAKUP WYPRAWEK SZKOLNYCH ORAZ DLA NIEMOWLĄT FINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU NA RZECZ UCHODŹCÓW PROGRAM ROCZNY 2013 ORAZ Z BUDŻETU PAŃSTWA.
 

 

Urząd do Spraw Cudzoziemców planuje złożenie zamówienia na sprzedaż i dostawę 150 wózków głęboko-spacerowych dziecięcych w związku z realizacją projektu nr 4/14/EFU „Wsparcie materialne dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy. Zakup wyprawek szkolnych oraz dla niemowląt” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców Program Roczny 2013 oraz z budżetu państwa.

Wózki muszą zostać dostarczone w zróżnicowanej gamie kolorystycznej, w co najmniej 4 różnych wariantach kolorystycznych.

Każdy z dostarczonych wózków musi spełniać następujące wymagania:
a) wózek musi być zgodny z europejską normą bezpieczeństwa EN 1888,
b) wykorzystane do produkcji wózka tkaniny muszą posiadać certyfikat OEKO-TEX ® Standard 100,
c) wyposażenie standardowe:
         -     gondola ze składaną budką przeciwsłoneczną,
         -     rączka w budce umożliwiająca przenoszenie gondoli z dzieckiem,
         -     regulacja rączki wózka,
         -     pałąk bezpieczeństwa przy siedzisku,
         -     pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa przy siedzisku,
         -     co najmniej trzystopniowa regulacja oparcia siedziska do pozycji siedzącej,
         -     regulacja położenia podnóżka,
         -     pokrowiec na nogi do wersji spacerowej,
         -     kosz na zakupy,
         -     torba pielęgnacyjna,
         -     folia przeciwdeszczowa z wentylacją,
d) przeznaczenie:
         - wózek przeznaczony dla jednego dziecka w wieku 0-36 miesięcy(do max. wagi 15 kg).
e) koła:
         -    4 koła piankowe,
         -    przednie koła skrętne z możliwością blokady do jazdy na wprost,
f) stelaż:
    materiał: metal lub aluminium,
g) waga:
         -     z gondolą: 15-17 kg
         -     z siedziskiem 15-17 kg
h) hamulec centralny

Wszystkie dostarczone wózki muszą być objęte minimum 12 miesięczną gwarancją.
Wszystkie dostarczone artykuły muszą być pełnowartościowe i fabrycznie nowe.
Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów i norm, dotyczących tego rodzaju artykułów.
Ostateczne kolory artykułów muszą być ustalone z Zamawiającym najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Wykonawca powiadomi Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy transportem na koszt własny. Koszty transportu przedmiotu umowy oraz rozładowania są wliczone w cenę oferty. Wózki zostaną dostarczone oraz rozładowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie ośrodka dla Cudzoziemców w Podkowie Leśnej – Dębaku.

W ofercie należy podać: cenę jednostkową brutto w PLN oraz całkowitą wartość zamówienia brutto w PLN. Oferty na realizację przedmiotowego zamówienia należy przesyłać na adres poczty elektronicznej: fundusze@udsc.gov.pl.
Termin przyjmowania ofert upływa:  16.10.2014 r.

Decyduje data wpływu ofert do Urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kryterium wyboru oferty:
1. Cena za realizację zamówienia wg wyżej podanych kryteriów, wyrażona w złotych polskich. Cena ostateczna powinna zawierać wszystkie podatki, opłaty i proponowane rabaty.

Termin realizacji zamówienia: do 15.12.2014 r.

Z wybranym w wyniku niniejszego zapytania ofertowego wykonawcą zostanie zawarta umowa. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia płatne będzie w terminie 21  dni od dnia otrzymania przez Urząd do Spraw Cudzoziemców faktury, w drodze przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Urząd nie ma możliwości wpłacania zaliczek.
Zakup powyższych produktów będzie dokonywany w ramach współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców Program Roczny 2013. W związku z powyższym Urząd zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wybranym wykonawcą, w przypadku, gdy:
1. Nie zostaną mu przyznane środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia;
2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Osoby wyznaczone do kontaktu z Wykonawcami:
Ewelina Pietruczuk tel. 22 60 154 13

 




Wytworzył: Alicja Goszkowska (8 października 2014)
Opublikował: Alicja Goszkowska (8 października 2014, 14:14:09)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 223

wersja do zapisu wersja do druku