W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Struktura organizacyjna > Wydział Kadr, Szkolenia i Organizacji > Struktura Wydziału

Struktura Wydziału

Naczelnik Wydziału:   Katarzyna Feltynowska
 
Sekretariat: tel. (22) 601-41-37
                  fax: (22) 601-44-53

e-mail: wydzial.kadr@udsc.gov.pl
Praktyki i staże dla bezrobotnych absolwentów uczelni wyższych: tel. (22) 601-41-37

Do zakresu działania Wydziału Kadr, Szkolenia i Organizacji należy: 

1)    prowadzenie spraw związanych z:

a) procesem systemu zarządzania, zgodnym z normą ISO 9001 i wymaganiami systemu przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym w Urzędzie,
b) opracowywaniem założeń polityki kadrowej w Urzędzie,
c)  obsługą kadrową członków korpusu służby cywilnej, innych pracowników Urzędu oraz funkcjonariuszy oddelegowanych do Urzędu,
d)  szkoleniem i rozwojem zawodowym członków korpusu służby cywilnej i innych pracowników w Urzędzie,
e) zadaniami wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
f)  kontrolą warunków pracy, a także przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie,
g)  wnioskami o nadanie orderów, odznaczeń państwowych i medali pracownikom Urzędu,
h)  obsługą socjalną pracowników Urzędu, w zakresie realizacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
i)  obsługą administracyjno-budżetową rzecznika dyscyplinarnego,
j)  organizacją praktyk dla studentów,
k) współpracą z urzędami pracy w zakresie organizacji staży absolwenckich i przygotowania zawodowego,
l)  tłumaczeniem dokumentów oraz pism na potrzeby Urzędu, w tym planowaniem środków finansowych na realizację tłumaczeń, kontrolą wydatków, przygotowaniem przedmiotu zamówienia oraz nadzorem nad realizacją umowy,
m)  rejestrowaniem zarządzeń wydawanych przez Dyrektora Generalnego;

2)    prowadzenie:

a)   kancelarii Ogólnej Urzędu,
b)   sekretariatów Szefa Urzędu, Zastępców Szefa Urzędu i Dyrektora Generalnego Urzędu,
c)    zbioru zarządzeń wydawanych przez Dyrektora Generalnego.
 




Wytworzył: Katarzyna Feltynowska (10 marca 2010)
Opublikował: Paulina Jakubowska (26 maja 2011, 12:10:31)

Ostatnia zmiana: Jolanta Kurowska (27 grudnia 2013, 11:51:10)
Zmieniono: uaktualnienie danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4856

wersja do zapisu wersja do druku