W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Ogłoszenia > Aktualne > Informacja o wyborze wykonawcy - zakup toreb

Informacja o wyborze wykonawcy - zakup toreb


Informacja o wyborze wykonawcy - ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ TOREB NA ZAKUPY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU NR 2/11/2011/EFU
„WSPARCIE MATERIALNE DLA CUDZOZIEMCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O NADANIE STATUSU UCHODŹCY. ZAKUP WYPRAWEK SZKOLNYCH, SPORTOWYCH ORAZ DLA NIEMOWLĄT”,
WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU NA RZECZ UCHODŹCÓW – PROGRAM ROCZNY 2011




W dniu 5 grudnia 2012 r. w siedzibie Urzędu do Spraw Cudzoziemców dokonano wyboru wykonawcy, który dostarczy torby promocyjne w związku z realizacją projektu nr 2/11/2011/EFU „Wsparcie materialne dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy. Zakup wyprawek szkolnych, sportowych oraz dla niemowląt” – Program Roczny 2011.
Ofertę spełniającą wszystkie podane w ogłoszeniu kryteria zaproponowała firma P.P.H.U Sampla Aleksandra Pamuła, ul. Złocieniowa 30, 91-358 Łódź, której powierzono realizację zamówienia.





Wytworzył: Alicja Goszkowska (6 grudnia 2012)
Opublikował: Alicja Goszkowska (6 grudnia 2012, 14:05:54)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1356

wersja do zapisu wersja do druku