W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Ogłoszenia > Aktualne > Zapytanie ofertowa na zmodernizowanie systemu informacji o krajach...

Zapytanie ofertowa na zmodernizowanie systemu informacji o krajach pochodzenia "Światowid"

Zapytanie ofertowe DOTYCZĄCE ZLECENIA USUŁUGI ZMODERNICZOWANIA SYSTEMU INFORMACJI O KRAJACH POCHODZENIA „ŚWIATOWID” W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU NR 6/12/EFU „OPTYMALIZACJA DOSTĘPU PRACOWNIKÓW DPU UDSC DO INFORMACJI O KRAJACH POCHODZENIA" WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU NA RZECZ UCHODŹCÓW – PROGRAM ROCZNY 2012




Urząd do Spraw Cudzoziemców planuje złożenie zamówienia na zmodernizowanie systemu informacji o krajach pochodzenia „Światowid” na potrzeby Wydziału Informacji o Krajach Pochodzenia Departamentu Postępowań Uchodźczych oraz podręcznego księgozbioru UdSC mieszczących się przy ul. Taborowej 33 w Warszawie, w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców EFU „Optymalizacja dostępu pracowników DPU UdSC do informacji o krajach pochodzenia” nr  6/12/EFU.

1.      Szczegółowy opis zadań w ramach planowanego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
         zamówienia stanowi załącznik nr 1 (162kB) plik do niniejszego ogłoszenia.
2.      Termin realizacji zamówienia: 15 czerwca 2014 r.
3.      Wymagania w stosunku do wykonawcy:

Niezbędne:

Wykonawca powinien posiadać doświadczenie, polegające na realizacji, co najmniej 3 usług polegających na zaprojektowaniu i wdrożeniu oprogramowania bazodanowego, w tym co najmniej dwóch aplikacji zawierających możliwość wyszukiwania pełnotekstowego oraz co najmniej jednej, będącej służącej jako katalog biblioteczny.

4.      W ofercie należy podać: całkowitą wartość zamówienia brutto w PLN (zawierającą   
            zadania wyszczególnione w Załączniku nr 1).


5.      Termin przyjmowania ofert upływa: 5 marca 2014 r.

Oferty na realizację przedmiotowego zamówienia należy przesyłać na adres poczty elektronicznej: joanna.kowalska@udsc.gov.pl

lub na adres pocztowy:
BLiPZ
Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa. 

O ważności oferty decyduje data jej wpływu do Urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie
będą rozpatrywane.

6.      Kryterium wyboru oferty:

        Cena za realizację zamówienia wg podanych w Załączniku nr 1 kryteriów, wyrażona w 
złotych polskich. Cena ostateczna powinna zawierać wszystkie podatki, opłaty i proponowane rabaty o raz wszelkie inne koszty niezbędne dla kompleksowej realizacji zamówienia.

7.    Do oferty należy dołączyć: oświadczenie potwierdzające posiadaną wiedzę i umiejętności wskazane w pkt 3.

Z wybranym w wyniku niniejszego zapytania wykonawcą zostanie podpisana umowa. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia płatne będzie w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Urząd do Spraw Cudzoziemców faktury, w drodze przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Urząd nie ma możliwości wypłacania zaliczek.


Zlecenie przedmiotowego zamówienia będzie dokonywane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców - Program Roczny 2012. W związku z powyższym Urząd zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wybranym wykonawcą, w przypadku::
  • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
  • nie otrzymania lub opóźnienia w otrzymaniu decyzji o uruchomieniu środków z rezerwy celowej budżetu państwa na realizację projektu.
Urząd zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z wybranym Wykonawcą, bez zapłaty wynagrodzenia, w przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie zostanie wykonany w terminie.

8.      Osoby wyznaczone do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Iwona Grudziąż, tel. 787 125 565 



Wytworzył: Alicja Goszkowska (27 lutego 2014)
Opublikował: Alicja Goszkowska (27 lutego 2014, 14:16:21)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 515

wersja do zapisu wersja do druku